Založ si blog

Po Moste k pocitu bezpečia

Klobúk dole pred MOSTom. Že sa na chvíľu nepozeral na medzistranícke boje a zahlasoval za lepšiu bezpečnosť Slovenska.

Minule mi dieťa plakalo, že nechce ísť na prechádzku. Keď som sa mi podarilo nejako dostať k jeho pravým dôvodom, tak som zistila, že sa dieťa bojí ísť von.

Je pravdou, že svoj podiel na tom majú aj médiá, že publikujú rôzne správy zobrazujúce násilie okolo nás a dieťa ich vidí, lebo rodičia pozerajú správy.

Dôležité ale je to, že sa už aj deti, ktoré nechápu okolnosti, boja. Kam sme to dospeli, že už aj malí predškoláci cítia strach v uliciach.

Preto neriešim to, či za bezpečnostný balíček so SMERom hlasoval MOST, KDH, OĽaNO alebo HZDS. Dôležité je to, že za tú novelizáciu NIEKTO hlasoval a že pocit bezpečnosti sa (dúfam) znova obnoví a vráti sa povestná iskierka radosti v očiach našich detí, keď sa pôjdu pri prvom snehu guľovať von.

Rozprávka o obchvate

16.11.2015

Moje deti majú radi rozprávky. Ktoré dieťa ich rado nemá, že.. Kde bolo, tam bolo, v jednom starodávnom meste menom Bratislava, žila skupina mudrcov. I rozhodli sa, že pomôžu svojim biednym poddaným a vypočujú ich náreky. Ľud si žiadal nový obchvat. Kupci a rytieri len zťažka prechádzali mestom, keď sa vybrali na výpravu do ďalekých zemí. Ich kone často trápila [...]

NEzmyselné parkovanie

10.09.2015

Moja mama býva v Petržalke. Chodím za ňou tak často, ako sa len dá. Mamu má každý z nás len jednu, preto treba byť vďačný za každú chvíľu, ktorú s ňou môžeme stráviť. Skoro každú moju návštevu sa ale mamina sťažuje na jej susedov, ako skoro všetci parkujú na chodníkoch, ako nevie prejsť po chodníku, keď ide s nákupom. Pritom chodníky sú primárne určené [...]

Niekto to v hlave asi nemá Srovnané

06.09.2015

Krásna nedeľa. Ako stvorená na prechádzku a kávičku niekde v meste. Začiatok septembra sa u mňa nespája len so začiatkom školského roka, ale aj s neoficiálnym koncom leta. Síce fúka bláznivý vietor, to ma ale nezastavilo, aby som si nevyšla do centra do kaviarne. Objednala som si kávu, vzala som si z pultu ponúkanú tlač a urobila som si pohodlie v kresle. Mala som pocit, že [...]

Kirjat Šmona / Izrael / Libanon /

Explózie v Iráne. USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 26095x
Priemerná čítanosť článkov: 6524x

Autor blogu

Kategórie