Založ si blog

Niekto to v hlave asi nemá Srovnané

Krásna nedeľa. Ako stvorená na prechádzku a kávičku niekde v meste. Začiatok septembra sa u mňa nespája len so začiatkom školského roka, ale aj s neoficiálnym koncom leta. Síce fúka bláznivý vietor, to ma ale nezastavilo, aby som si nevyšla do centra do kaviarne.

Objednala som si kávu, vzala som si z pultu ponúkanú tlač a urobila som si pohodlie v kresle. Mala som pocit, že mi dnešný deň nemôže nič a nikto pokaziť. Ja hlúpa ! Mala som si radšej ozaj prečítať ten Nový čas alebo Plusku. Nie, namiesto toho som si, plná ideálu, že sa nedočitam hlúposti, zobrala do rúk týždenník TREND. Na obálke fotografia nášho primátora – začudovala som sa, že konečne ho je niekde vidieť ako dáva rozhovor. Čakala som článok plný pozitivizmu a plánov a projektov a neviem čoho všetkého pekného. Namiesto toho – „Prečo je Bratislava v rozklade.“ Vravím si – ČO?!? Zvedavosť nad znechutením zvíťazila a začala som čítať daný článok. Na ôsmych odstavčekoch je napísané, čo pán primátor spravil za 3/4 roka vo funkcii. A potom na troch stranách časopisu samý negativizmus !!! Normálne mi zostalo zle. Ako môže s čistým svedomím zaspať pán primátor, keď / ak si uvedomuje, že týždenník TREND nečítajú len bežní ľudia, ale aj potenciálny investori?? Ja – keby som investor – ani nedočítam článok do konca, stačilo by mi, že by som si prečítala zvýraznené časti: „Je to horšie, ako som si myslel.“ „Mesto Bratislava je v rozklade.“ „Chýbajú mu kompetencie.“ PROSÍM ???? Uvedomuje si pán Úžasný Primátor, že teraz sám spálil mosty potenciálnym investorom, ktorí plánovali prísť do hlavného mesta?? Normálne som sa naštvala, ako môže niečo takéto osoba, ktorá je zástupcom hlavného mesta prakticky pred svetom, vypustiť do novín ! Fakt mi to prišlo, ako keby teraz pán primátor vyšiel po 3/4 roku zo svojej veže, kde bol schovaný a predýchaval svoje volebné víťazstvo a zistil, že vlastne ani nechcel vyhrať, lebo je tu toľko toho na práci a je tu všetko celé zle, že sa ani neoplatí nejako sa tým zaoberať.

Nie pán primátor, ale PÁN NEGATÍV ! Len pár úryvkov z článku:

– takto to nejde

– toto mesto nevie nič urobiť

– nedá sa robiť nič rozvojové

– takto to nepôjde

– nevieme regulovať

– nevieme odstrániť čierne stavby, nelegálnu reklamu

– Každá druhá vec, ktorú tu chytíte, je zbabraná. Je to hrozné, horšie, ako som si myslel, Je to v rozklade.

 

Keď sa nevyhovárate, ako sa všetko nedá, tak sa vyhovárate, ako ľudia okolo Vás všetko zbabrali – „Úradníci na magistráte zbabrali proces obstatávania štúdie.“ HALÓ!!! Kto si vyberá zamestnancov magistrátu? Hmm, tak sa zamyslime spolu….

 

Pred voľbami ste sľubovali, že vypoviete zmluvu s investorom, ktorý mal zrekonštruovať historickú budovu stanice, mal vybudovať infraštruktúru. A čo vravíte na to v danom článku v týždenníku TREND ? „Rok pred uplynutím termínu to už nemalo zmysel.“ Na čo ste to potom sľubovali a nalanárili ľudí, že niečo urobíte, keď teraz, ak Vás náhodou je niekde vidieť, ako dávate rozhovor, vravíte, že je všetko zle, nedá sa to a nemá to zmysel??

Vravíte v každej reakcii na hociktorú otázku, že Bratislave chýbajú peniaze. Prečo potom rušíte platené navigačné tabule v meste, ktoré nikomu nevadia, ale naopak – pomáhajú nasmerovať?? Kde zoberiete peniaze, ktoré mesto dostávalo za danú reklamu?

A tiež vravíte, že keby sa Vám aj podarilo zohnať peniaze zo štátneho rozpočtu, tak sa na Vás isto Združenie miest a obcí Slovenska nahnevá. No bububu! Schováme sa pod posteľ, lebo sa na nás niekto hnevá?

A čo ste povedali na otázku, či je Vašou ambíciou vybaviť nový trvalý zdroj peňazí pre hlavné mesto od štátu? „Budem o tom hovoriť a snažiť sa o to. Nehovorím ale, že sa to podarí.“ To ste rovno mohli povedať, že nevybavíte N.I.Č.

Na začiatku článku sa sťažujete, aké to ma Bratislava ťažké, lebo je ťažké zohnať na rozvoj eurofondy. Bratislavský kraj má samostatný operačný program na rozvoj ! Možno by Vám nezaškodilo trošku si poštudovať a prečítať, čo sa všetko dá a nehádzať flintu do žita s názormi, ako sa všetko nedá. Vy ale asi nemáte čas študovať možnosti mesta, ktoré si Vás vo voľbách vybralo. Nie, vy musíte študovať, koľko nás ročne stojí mestská polícia v Piešťanoch, ktorú Piešťany údajne vôbec nepotrebujú, aký status pre hlavné mesto si vybralo Nemecko, aký rozpočet na obyvateľa má Brno, že v Hamburgu majú obývané štvrte povolenú maximálne tridsiatku.

Ale hlavne by so  Vám odporučila si pred spaním prečítať niečo z histórie Bratislavy. Lebo Bratislava nie je „nové, mladé hlavné mesto, a preto si ho Slováci nevážia.“

Po Moste k pocitu bezpečia

09.12.2015

Klobúk dole pred MOSTom. Že sa na chvíľu nepozeral na medzistranícke boje a zahlasoval za lepšiu bezpečnosť Slovenska. Minule mi dieťa plakalo, že nechce ísť na prechádzku. Keď som sa mi podarilo nejako dostať k jeho pravým dôvodom, tak som zistila, že sa dieťa bojí ísť von. Je pravdou, že svoj podiel na tom majú aj médiá, že publikujú rôzne správy zobrazujúce [...]

Rozprávka o obchvate

16.11.2015

Moje deti majú radi rozprávky. Ktoré dieťa ich rado nemá, že.. Kde bolo, tam bolo, v jednom starodávnom meste menom Bratislava, žila skupina mudrcov. I rozhodli sa, že pomôžu svojim biednym poddaným a vypočujú ich náreky. Ľud si žiadal nový obchvat. Kupci a rytieri len zťažka prechádzali mestom, keď sa vybrali na výpravu do ďalekých zemí. Ich kone často trápila [...]

NEzmyselné parkovanie

10.09.2015

Moja mama býva v Petržalke. Chodím za ňou tak často, ako sa len dá. Mamu má každý z nás len jednu, preto treba byť vďačný za každú chvíľu, ktorú s ňou môžeme stráviť. Skoro každú moju návštevu sa ale mamina sťažuje na jej susedov, ako skoro všetci parkujú na chodníkoch, ako nevie prejsť po chodníku, keď ide s nákupom. Pritom chodníky sú primárne určené [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 26097x
Priemerná čítanosť článkov: 6524x

Autor blogu

Kategórie